J'aime la vie

Känslan från Göteborg hänger sig kvar.
 
Familjen åkte ner till Brännö, Göteborg för att fira Cattis. Första dagen blev fantastisk - Liseberg. Andra dagen lika bra, om inte lite bättre - kalaset. Träffade mina sysslingar som jag inte sett på ett år. Två bättre personer får ni leta länge efter. Det låter töntigt men i deras sällskap mår man bra. Tredje och sista dagen åkte jag och syrran ut till Brännö igen - ingen var riktigt redo att säga hejdå än. Körde viskleken, en enklare version av pictionary, fikade och badade. Hoppade från femman ner i saltvattnet (som senare gjorde mitt hår lockigare än vanligt). Vi sysslingar har nu lovat att vi ska ses oftare. Ett år är alldeles för lång tid.
 
J'aime la vie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback