a nurse in a sailor's arms

"Och Gud fullbordade på sjunde dagen det verk som han hade gjort; och han vilade på sjunde dagen från allt det verk som han hade gjort."

 

Dagen började med ett besök på Friskis & Svettis. En runda i Stinsen, vilket inkluderade en snabb titt inne på Akademibokhandeln. Hittade två böcker som jag ska försöka övertala mamma är ett bra köp för familjen (och med familjen menar jag mig). En bok med underbara fotografier från tidningen Life och en bok med bilder, dikter och texter från Marilyn Monroe.

 

Väl hemma serverades det varmkorv med bröd, något jag varit sugen på ett bra tag. En rätt som är ganska underskattad.

 

Tog en lång dusch där jag tvättade håret, använde bodyscrub och rakade benen. Känslan av nyrakade ben är ganska underbar. Sprejade även ner mig i lite Mango Temptation (Victoria's Secret). Känner mig otroligt fräsch just nu. Och den känslan är faktiskt ganska svår att slå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback