Då maten är som godast

Igår åkte hela familjen ut till landet. Jag har därför hela huset för mig själv. Enligt alla tonårsfilmer så är det tillfället för att ordna en jädrans fest som lämnar hela huset förstört. Men nej, när föräldrarna är borta sitter tonåringen i soffan och intalar sig själv att hon gör läxor när hon egentligen bara tittar på filmer och bloggar.

 

Det underbara med att vara ensam hemma är att jag fått bestämma maten för helgen.
Fredag - middag: Tacos
Lördag - lunch: Risgrynsgröt med saftsoppa
Lördag - middag: Potatiskroketter med någonting
Söndag - lunch: Hamburgare

 

Blev väldigt stolt igår då jag lyckades tillaga tacos, och allting blev ganska perfekt. Inte för att skryta eller så. Har även lyckats titta klart på Game of Thrones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback