The Host

Har spenderat de fyra senaste dagarna med att läsa om The Host. Märkte halvvägs igenom boken att den faktiskt var på engelska. Genom att jag läst om den har jag även blivit lite taggad inför filmen som släpps om lite mer än ett år. Den första trailern till filmen släpptes även idag. Fast jag skulle inte kalla det för en trailer, det var mer utav en teaser. Var faktiskt ganska besviken.

 

One soul, the Wanderer, is fused with a captured human named Melanie Stryder, in an attempt to locate the lastpocket of surviving humans on Earth.

 

I rollerna kommer vi att se Saoirse Ronan som Melanie Stryder/Wanderer, Max Irons som Jared Howe och Jake Abel som Ian O'Shea. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om rollerna än så länge. Men jag vet att de inte ser ut som jag hade föreställt mig. Men jag hoppas att filmen lyckas förmedla den känslan som boken ger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback