The Hunger Games

GISSA VEM SOM VAR OCH SÅG HUNGERSPELEN IGÅR?! GISSA VEM SOM DOG FLERA GÅNGER OM?! GISSA VEM SOM VILL GÅ OCH SE FILMEN IGEN TILLS JAG ÄR PANK?!

 

Om ni gissade att det var jag så hade ni rätt. Har väntat på den här filmen i mer än ett år. Igår var det äntligen dags. Kan säga att jag höll på att spricka av förväntan. ALL OF THESE EMOTIONS!

 

Set in a future where the Capitol selects a boy and girl from the twelve districts to fight to the death on live television, Katniss Everdeen volunteers to take her younger sister's place for the latest match.

 

Älskade filmen. Älskade skådespelarnas prestation. Jag verkligen älskade den! Det enda jag kan klaga på är slutet. Efter att de blivit utnämnda till segrare. Det kändes som att allting gick otroligt snabbt. Jag önskar att de inte hade uteslutit så många delar som kändes viktiga för mig som fan. Men jag älskade filmen! De lyckades fånga rätt känsla. Filmen var filmad på rätt sätt. Allting kändes rätt.

 

Måste verkligen gå och se den igen. Kärlek till The Hunger Games!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback