This Means War

Enligt SF ska det vara This means war men jag klarar inte av antalet små bokstäver. This Means War ser betydligt mycket bättre ut i mina ögon. Så, idag blev det dags för bio igen. Sofia och jag bestämde oss ganska spontant för att vi skulle dra iväg - en onsdagskväll - och se This Means War.

 

FDR Foster and Tuck - two top CIA operatives wage an epic battle against one another after they discover they are dating the same woman.

 

 

Valet av skådespelare i denna film är underbart. Reese Whitherspoon, Chris Pine och Tom Hardy. Mums! Filmen var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Den fick en att le under största delen av filmen. Efteråt kände man sig ganska uppmuntrad.

Kommentarer
Millan säger:

Å den vill jag se! :p

2012-03-16 | 09:24:32
Bloggadress: http://camillasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback