Period 2

Vad gör man då man kommer hem från skolan vid två? Heter man Fanny slår man på tian för att kolla på Krokodiljägaren med Steve Irwin.
 
Bjuder på dessa bilder eftersom jag av någon anledning mår otroligt bra just nu.
(Tummen upp går till Irwin.)
 
Idag drog period 2 på Rudbeck igång. Vilket betyder att vissa kurser tar uppehåll och vissa startar. Jag har bytt ut spanska steg 4 mot steg 5. Är en hel del nervös eftersom de få eleverna jag har denna lektion med verkar kunna språket väldigt bra. Engelskan och svenskan har uppehåll, och samhälle och historia drar istället igång (dock har jag första historia lektionen imorgon - tagga!)
 
Senare ikväll blir det cirkelpass med Sofia, plus hennes mamma och några bekanta. Komma iform är det som gäller här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback