Hurtbulle var det här

Då jag kom hem, trots att jag kände mig för att gå och sova, gav jag mig ut på en runda i spåret. Känner mig faktiskt ganska hurtig. Hemma gjorde jag i ordning mellis, som denna eftermiddag fick bestå av en tallrik med äpple, turkisk yoghurt, rostade solrosfrön och lite honung, en macka med kalkon och gurka och ett glas juice.
 
I skolan flyter allt på som vanligt. Dagarna tycks bli allt bättre och bättre, även om antalet skolarbeten aldrig sjunker. Väntar på att få tillbaka två arbeten. Hoppas få tillbaka svenskan imorgon då jag bara vill få det överstökat. Geografin däremot, den kan gärna glömmas bort. (däremot om jag får E eller D på det provet kommer en klasskamrat inte reta mig på en hel vecka, i vår värld är det ganska lång tid, och ärligt talat tror jag inte att han kommer klara det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback