och så var det fredag igen

 
Denna fredag inleddes med att jag vaknade tidigt på morgonen av en mardröm. Trodde faktiskt inte att jag skulle kunna somna om, men lyckades och drömde denna gång en mycket bättre dröm (önskar lite att det var verklighet). Sovmorgonen var väl behövd.
 
Började med matte, något jag inte sett fram emot men jag lyckades förstå mig på PQ-formeln (vilket jag inte gjorde igår), och allting kändes då betydligt bättre. Till lunch serverades tacos - YAY! Geografin gick snabbt, pratade om besöket i Hagaparken lite snabbt och fick sedan se en film. Under spanskan tog fredags tröttheten över, som varade genom hela svenskan - satt i ett grupprum och kastade pappersbollar.
 
Mamma hade köpt hem nybakat bröd, och jag slog på stort - en macka med leverpastej och gurka och en med brie och salami. Kände precis som igår att jag behövde visa er en bild.
 
Kvällen kommer att spenderas hemma hos Nackis, där tacos kommer att serveras och förhoppningsvis kommer vi att kunna titta på Hitta Nemo (om vi inte ändrar oss och känner oss sugna på en annan film).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback