Torsdag den 18 oktober 2012

Tisdag: Var och såg Ted med Sofia och Becks. Under dagen togs även årets skolfoto.
 
Onsdag: Var i Hagaparken med min geografigrupp. På kvällen var vi hos mormor och firade hennes 67:e födelsedag. Blev bjuden på fisksoppa och cheesecake. Fick även träffa mina småkusiner som jag inte sett på ett bra tag.
 
Denna dag har av någon anledning varit ganska bra. Torsdagar brukar annars inte vara en av mina favoritdagar. På engelskan körde vi general tests, ordförråd och fylla i luckor. Vet redan nu att jag missade ett par ord - som tur är så är det inte nationella vi gjorde. Under företagsekonomin satt jag och klottrade i min anteckningsbok då läraren körde en genomgång. Till lunch köpte jag och Sofia (J) varsin macka, och följde sedan med Adam till simhallen där han köpte en kebabtallrik. Dagen slutade tio i tre efter en mattelektion som bestod av något jag fann näst intill oförståeligt (detta krångel kallades för PQ-formeln).
 
 
Hemma begav jag mig direkt ut på en väl behövd joggingtur (senaste rundan sprangs i söndags), och åt sedan ett mellanmål bestående av yoghurt, äpple, rostade solroskärnor och lite apelsin och mango juice.
 
Sitter nu och tittar på det nysläppta American Horror Story avsnittet. Har tio minuter kvar och trodde faktiskt att det skulle vara läskigare på grund av allt jag läst, men så farligt var det inte. Som vanligt gör Evan Peters ett fantastiskt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback