I'm Batman

För att njuta av sista slappdagen bokade jag in en dejt med Sofia. Vi åkte till hemmakväll för att inhandla godis som vi skulle äta medan vi tittade på Batman Begins. (Vi måste ju titta på de tidigare filmerna innan vi går och tittar på The Dark Knight Rises, något som måste göras innan den slutar gå på bio). Måste medge att jag hade lite svårt att hänga med i filmen, och det kändes som att det var en introduktion för kommande filmer. Men jag gillade den.
 
Eftersom alla tvåor i min skola är lediga idag fick jag chansen att sova lite längre. Vaknade halv 1. En känsla som är så otroligt underbar, speciellt då man inte lyckats sova ordentligt sedan skolan startade. Och, av någon anledning hade jag dagen innan intalat mig själv att jag skulle ut och springa så fort jag vaknat, vilket jag - tro det eller ej - gjorde. Har inte tränat sedan juni så jag kände mig ganska stolt efter springrundan.
    Har precis ätit frukost. Ska efter att jag skrivit klart detta ta en snabb dusch och sedan vänta på Sofia. Tillsammans ska vi försöka plugga inför morgondagen - matte och företagsekonomi prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback