Raggmunk och skoldagen

Först vill jag dela med mig om vad jag åt igår. Raggmunk, bacon och lingonsylt. Vi skulle egentligen fått det förra veckan, men det flyttades fram. Det är så otroligt gott. (Känner att jag bloggat otroligt mycket om mat på senaste tiden).
 
Trots att torsdag vanligtvis inte är min favoritdag har detta varit en bra dag. Engelskan och företagsekonomin gick ganska snabbt. Lunchade som vanligt med Sofia, Oskar, Adam och Erik. Var troligtvis på extremt bra humör under den timmen då jag skrattade så mycket att jag nästan började gråta.
   Geografin funkade extremt bra då mina två bordskamrater och jag sammarbetade bra med uppgiften vi fått. Och matten var som vanligt, fast vi gick igenom under största delen av lektionen så hann inte riktigt arbeta på Khan Academy, vilket betyder att jag har läxa att göra - något jag känner att jag inte kommer hinna med på grund av geografiprovet imorgon.
   Har tre kapitel jag ska plugga in. Har spenderat hela veckan med att svara på frågor och skriva av viktiga delar från boken, vilket betyder att jag ännu inte riktigt har börjat plugga. Jag känner mig ganska körd. Men ska försöka pressa in all information i min hjärna idag. Som tur är så har jag ganska lätt för att plugga in saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback