Söndagen den 30 september 2012

Några minuter efter att jag vaknat bestämde jag mig för att ge mig ut på en joggingtur. Ni vet, lite spontant så där. Så, klockan tio gav jag mig ut. Gissa om jag var hungrig då jag kom hem. Tyvärr hade vi inga bär hemma så fick nöja mig med den klassiska tallriken med fil och flingor.
 
~ Plugga inför geografi provet, A-D delen, som ska skrivas imorgon
~ Städa rummet ✓
~ Se spanska filmen (La Zona) ✓
~ Sätta upp bilder på garderoben,
~ Skriva ut nya bilder ✓
~ Läsa kapitel 1 - 3 i Alice in Wonderland ✓
 
Något jag verkligen borde göra är att sätta mig med min biografibok och anteckningar och plugga. Vet att om jag inte gör det kommer jag inte få ett högre betyg än E på detta prov, men viljan att göra denna läxa finns inte.
   Har precis tittat på La Zona, och ätit mellis (knäckemacka med medwurtz, torkad kokos och ananas och ett litet glas proviva). Hängde med ganska bra i handlingen, fast jag borde ha hängt med bättre eftersom jag hade svenskt tal. En hemsk film, och jag förstod mig inte riktigt på alla karaktärer och deras handlingar.
   Har föresten under helgen sett ett flertal lite äldre filmer, Cruel Intentions (inte ett slut jag gillade), The Breakfast Club (så otroligt bra), 10 Things I Hate About You (så otroligt bra), She's All That, och passade även på att titta på The Dark Knight igen. Är verkligen helt kär i The Breakfast Club och 10 Things I Hate About You, och därför ville jag nämna dem igen. Om du inte sett dessa två filmer, titta på dem. Jag lovar att du inte kommer ångra dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback