The Dark Knight

Igår kom Sofia hem till mig vid två för att titta på andra Batman filmen - The Dark Knight. Började dock med att titta på Real Housewives of Atlanta och America's Next Top Model.
   Då jag inte har DVD:n hemma (än) lyckades jag streama den på TV:n genom telefonen. Den var definitivt mycket bättre än första filmen (något jag hört från många), något som har gjort mig ännu mer taggad inför lördag (då jag och Sofia kommer att bege oss till Kista för att titta på den senaste). Anledningen till att denna film var mycket bättre var troligen för att det var lättare att hänga med, introduktion var inte så lång och Jokern var mer. En av de mer originella skurkarna jag sett. Heath Ledger gjorde ett fenomenalt jobb. En underbar man som lämnade jorden alldeles för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback