Första halvan av påsklovet

 
♡ Påskhelgen firades ute på landet med familj. Åt alldeles för mycket godis och har nu bestämt mig för att inte längre äta godis eller dricka läsk.
♡ Sleepover med Sofia och Reebook, vi lagade super god middag som bestod av kyckling fylld med pesto och mozarella inlindat i bacon och potatisbollar. Vi tittade på ett avsnitt av Here Comes Honey Boo Boo och flera av Janoskians videos - Sofia har nu förälskat sig i dem, weehoo, och pratade. Dagen efter blev det frukost och lunch - omelett. Vi körde sedan salt & ice challenge, har idag - två dagar senare - ett brännmärke på handen. En snabb runda till Sollentuna gjordes även där jag köpte Lawless och Looper.
♡ Igår var vi (samma människor) och såg Silver Linings Playbook. Underbar film med fantastiska skådespelare. Då vi var inne i stan passade jag även på att köpa boken Interview with the Vampire eftersom jag måste läsa ut den till på tisdag (bättre sent än aldrig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback