Iron Man 3

 
 
Igår var verkligen en vacker dag. Skoldagen började tio i två, och det var riktigt fint vårväder. Har verkligen längtat efter denna vår och nu när den här kan jag inte komma över det. Våren är verkligen underbar! Drog efter skolan iväg till Kista med Rebecka för att titta på Iron Man 3. Wow! Jag vet att jag säger ungefär samma sak om varenda film jag ser på bio, men den var så grymt bra. Älskade den! Robert Downey Jr. var fantastisk som vanlig, och jag älskar hur de har utvecklat Tony Stark. Skulle jag fortsätta förklara varför den var så fantastiskt bra skulle jag avslöja allt för mycket, så jag lämnar det med att återigen säga att den var AWESOME!
 
Hoppas alla har en fantastisk vecka och njuter av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback