why not celebrate every day?

 
Den här helgen har varit fylld med festligheter och firanden. Har ständigt gått omkring med ett leende på läpparna. Är så lyckligt lottad. Har en underbar familj, släkt och vänner och skulle inte byta dem för någonting i hela universum.
 
♡ I fredags fyllde lillasyster 11 (något hon har räknat ner till sedan dagen efter hennes 10-årsdag), och det
    firades med en mysig trerättersmiddag med familjen.
♡ Var igår hemma hos Hanna och blev bjuden på pannkakstårta med Julia och Bella. Kändes så bra att träffa
    dem, och det var verkligen en perfekt start på dagen.
♡ Släkten kom igår och firade mig och min syster. Totalt var vi 28, och det verkligen roligt att ha alla
    samlade. Kusinerna kom upp från Linköping, och fick även träffa min syssling som jag inte har sett sedan
    sommaren.
♡ Åkte framåt tolvslaget iväg till O'Learys för att ta första drinken (som blev frozen mango margarita) med
    Sofia och Hanna. Bästa sällskapet för första drinken ute.
♡ Blev idag väkt på morgonen av en sjungande familj och frukost på sängen (som dock åts med alla andra
    nere i köket). Mamma kom även nyss hem med två krukor, en med en blomma och en med en bladväxt.
    Känns som att mitt rum är på väg åt rätt håll, och att jag snart kommer känna mig nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback