Detta är en sådan dag

Skulle du få chansen att vara osynlig och av någon anledning bestämde dig för att bevaka mig när jag har en en ledig dag; alltså spenderar hela dagen hemma med att göra nödvändiga saker, skulle du med största sannolikhet dra slutsatsen att jag är underlig.

 

Jag har tittat på olika tumblrs efter boktips. De böcker jag har funnit intressanta har jag skrivit upp på min boklista; Jajamensan, jag har en boklista! På denna lista står författarna i bokstavsordning. Böckerna jag har i min bokhylla är markerade med kursiv stil, och de som jag har läst med fet. Lite koll måste man ju ha!

 

Har även funderar lite på vilka böcker jag ska köpa nästa gång jag lägger en beställning på Bokus. Så här ser listan ut än så länge;

♡ Pandemonium och Requiem samt de tre novellerna som hör till serien. Jag kommer då att ha hela

    Delirium-serien i min ägodom.

♡ Någon klassiker, som The Great Gatsby eller To Kill a Mockingbird.

♡ The Scorch Trial och The Death Cure, så att jag har alla böckerna från The Maze Runner-serien.

♡ Någon bok från en ny serie, t.ex. The Unbecoming of Mara Dyer eller Eleanor and Park.

♡ Percy Jackson böckerna. Har inte bestämt mig om jag ska köpa hela boxen på en gång, eller böckerna var för sig.

 

Jag har även försökt få lite ordning på mitt rum. Försökt få bokhyllan snygg med alla nya böcker samt de nya filmerna jag köpte igår (The Impossible, The Host, Chronicle, Pirates of the Caribbean, Torka aldrig tårarna utan handskar, och säsong 2 av Chuck). Jag längtar tills jag har flera böcker att fylla mina bokhyllor med. Älskar att min samling växer och växer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback