move wishlist: august

 
The Mortal Instruments: City of Bones
Premiär: 23 augusti
 
When her mom is attacked and taken from their home in New York City by a demon, a seemingly ordinary teenage girl, Clary Fray, finds out truths about her past and bloodline on her quest to get her back, that changes her entire life.

Har läst hela serien (de fem böckerna som har kommit ut) och snart har filmen äntligen premiär. På något sätt har jag lyckats hålla mig ifrån alla klipp som nyligen släppts då jag inte vill se allt för mycket av filmen innan jag faktiskt går för att se den. Dessutom verkar det som att de lyckats bra med allting, och av det jag har sett verkar sceneriet bra. ÄR SUPER TAGGAD!
 
 
Pacific Rim
Premiär: 2 augusti
 
As a war between humankind and monstrous sea creatures wages on, a former pilot and a trainee are paired up to drive a seemingly obsolete special weapon in a desperate effort to save the world from the apocalypse.
 
Är faktiskt mer intresserad av att se denna film än vad jag trodde att jag skulle vara då jag såg trailern för första gången. Men sedan har det blivit så mycket ståhej på tumblr, och nu skulle jag faktiskt väldigt gärna se den. Dessutom verkar den vara väl gjord, och ha älskvärda karaktärer.
 
 
The Heat
Premiär: 9 augusti
 
An uptight FBI Special Agent is paired with a foul-mouthed Boston cop to take down a ruthless drug lord.
 
Den här filmen verkar vara så underbart rolig. Den är från skaparna av Bridesmaids, och det måste betyda att den är hilarious. Dessutom har den Sandra Bullock och Melissa McCarthy.
 
 
Percy Jackson: Sea of Monsters
Premiär: 21 augusti
 
In order to restore their dying safe haven, the son of Poseidon and his friends embark on a quest to the Sea of Monsters to find the mythical Golden Fleece while trying to stop an ancient evil from rising.
 
Jag har, tråkigt nog, inte läst böckerna. Har bestämt mig för att jag ska beställa hem böckerna. Enligt alla som har läst böckerna är första filmen en stor besvikelse, och alla har samma inställning inför den här. Men jag gillade faktiskt första filmen, kanske för att jag inte läst boken, och ska gå och se denna film med min lillebror (då vi var och såg första filmen tillsammans).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback