Stinsen

Var igår iväg till Stinsen med mamma och systrarna. Hittade då en fin svart cardigan, vilket jag spanat efter länge. Den var perfekt längd, och köpte den trots att den kliade en aning. Köpte även fyra nya böcker: The Indigo Spell, trean i Bloodlines-serien (trots att jag inte har tvåan än); Hunger, tvåan i Gone-serien; Passion, trean i Fallen-serien; och Immortal Beloved som jag inte tittade efter men tyckte lät intressant. Köpte även två jättesöta skrivböcker som jag tänker använda för att skriva ner drömmar samt idéer och meningar som dyker upp i mitt huvud och som jag glömmer bort om jag inte direkt skriver ner dem. Hittade även ett armband för 20 kronor som jag inte kunde motså. Karma. Jag menar, jag går omkring och pratar om det hela tiden. What goes around comes around.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback