Mellandag

Förfrågan om att uppdatera bloggen har hörts, ni kan andas ut.
 
En hel månag har gått, och jag gissar att julen nu officielt är förbi. Under denna mellandag blev det en tur till Sollentuna centrum med Sofia och Reebok för att utnyttja rean, och sedan ett besök hemma hos mig där vi tittade på De Fem Legenderna (eller Rise of the Guardians, vilket är orginaltiteln) (kärlek!) och smaskade på mjuk pepparkaka och nonstop.
 
Rean hade vi ingen nytta av. Faktiskt var det bara jag som köpte något, och det var inte ens på rean. Men hade bestämt mig innan vad jag ville ha. Så jag har nu införskaffat mig volym 58, 59 och 60 av One Piece. Kärlek! Har du känt mig länge vet du kanske att jag en gång var helt hängiven till den världen - annars är det bara att kika på bokhyllan som står brevid garderoben som är fylld med manga böcker - och nyligen har detta intresset vaknat till liv igen. För att vara specifik var det när jag var sjuk och inte kunde fokusera nog för att läsa vanliga böcker, plockade då upp One Piece-serien (från volym 32) och tittade på animen Free! Iwatobi Swim Club. Ännu mer kärlek! Har även köpt ett ritblock, hehe. Plockade igår upp pennan igen för första gången på cirka två år. Jag är verkligen inte duktig, men det är något jag verkligen vill bli bättre på - övning ger färdighet (önskar dock att jag kunde bli bra över natt).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback