You've built your wall so high

Har suttit med geografin sedan jag kom hem, och har då bara lyckats svara på alla instuderingsfrågorna. Provet är i morgon, och då det var ett prov jag missade känns det som att jag verkligen borde kunna det nu. Har inte pluggat alls. Jag är körd, men jag är så omotiverad gällande skolan att jag inte riktigt orkar bry mig. När betygen sätts kommer jag definitift ångra att jag var så trög med att komma igång, men just nu har jag ingen skolork kvar. Denna dag har varit speciellt trög, trots att jag började ett. Var väldigt nära att stanna hemma, men tänker inte börja med den dåliga vanan att skippa skolan när jag känner för att inte gå. Dock förgyllde Rebecka min dag genom att meddela att Spielberg och Hanks ska slå ihop sina talanger och skapa ännu en krigsserie.
 
Det har idag varit en bra matdag och jag tänkte dela med mig av vad jag åt till frukost och lunch. Till frukost blev det två julknäckebrödsmackor med keso och skinka och ett glas mango- och banansmoothie. Och till lunch gjorde jag couscous sallad med fetaost, tomat, rödlök och skinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback