At the moment I am...

Wearing: Myskläder, eftersom jag är ledig och det fortfarande är ganska tidigt.
 
Drinking: Ingenting. Borstade precis tänderna.
 
Listening: Sommarprogrammet på P1 med Sarah Dawn Finder.
 
Reading: The Maze Runner av James Dasher. Efter första kapitlet (vilket var fyra sidor) trodde jag inte att jag skulle gilla den värst mycket. Det kändes jobbigt att veta lika lite som Thomas gjorde. Men nu när jag läst halva boken är jag helt fast. Det är nästan helt omöjligt att lägga ifrån sig boken.
 
Wanting: Frihet.
 
Watching: Jurassic Park med syster.
 
Loving: Böcker. Allting just nu är böcker.
 
Feeling: Ganska lugn. Är medveten om att jag kommer sitta och lata mig hela dagen med böcker, film och internet.
 
Deciding: Precis som vanligt att jag ska hålla fast vid ett hälsosamt liv.
 
Planning: Att jag ska läsa en hel del böcker de veckorna av sommarlov jag har kvar. Har en hel hög med böcker och än så länge har jag bara läst 1,5 av 11. Jag kommer med största sannolikhet inte hinna läsa alla, men det är bättre att ha med sig för många än för få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback