The Lone Ranger

 
     Native American warrior Tonto recounts the untold tales that
     transformed John Reid, a man of the law, into a legend of justice.
 
     regissör: Gore Verbinski, släpptes: 2013, genre: action-äventyr-västern
 
Som fortsättning på min vecka med biobesök gick jag i torsdags på The Lone Ranger med Julia, samt Johnny Depp och Armie Hammer (grattis till ditt ansikte).
 
Den var defintivt roligare än jag hade väntat mig. Fick mig ett par bra skratt. Dessutom innehöll den ett par ansikten man kände igen, bland annat James Badge Dale (från The Pacific) och Barry Pepper. Sedan fanns det ett par mindre karaktärer som var helt älskvärda, trots att de var på den dåliga sidan, till exempel Frank, killen som gillade att ha på sig tjejkläder. Jag tyckte dock att det var lite jobbigt (och konstigt) att det var gamla Tonto som berättade om denna historia, och att man då ibland hoppade tillbaka till gamla Tonto och den pojke han berättade historian för. Men en kul och charmig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback