Para, para, paradise

Jag vet inte riktigt varför, kanske beror det på att våren är på väg och mina halvdagar, men allting känns så mycket bättre. Livet rullar på och det är bra!
 
 
Igår var jag och övningskörde med pappa och jag har nu bestämt mig för att jag absolut ska ha fixat ett körtkort innan jag fyller 19. På väg hem hämtade vi mina beställda böcker, som liggat och väntat ett tag. Är nu ägare av böckerna: The Fault in Our StarsDivergent samt Insurgent, och City of Ashes. Dock måste jag först läsa klart tredje boken i Hush, Hush-serien innan jag kan börja på någon av dessa.
 
♡ Lyckades göra klart historian utan att känna mig stressad över det - normalt sett
    hade jag nog gjort det.
♡ Ariana Grande släppte sin nya singel igår - The Way, och den går inte att köpa på
    svenska iTunes. Dock hittade jag den på tumblr, och den stod på repeat hela dagen.
♡ Det är bara nio dagar kvar tills jag åker till Paris!
♡ Jag tror ärligt talat att Luke Brooks kommer bli min död. Jag menar, titta på den
    här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback