Insurgent

 
Just nu känns det som att mitt liv går ut på att läsa. Jag läste igår ut Insurgent och måste nu vänta tills oktober innan jag kan läsa fortsättningen, Allegiant. Precis som första boken slutade den så att man känner att man på en gång måste fortsätta läsa, men nej, jag måste vänta fem månader. URGH! Vet inte riktigt hur jag ska klara mig. (Är även lite upprörd över att de valt att inte ha med Uriah i första filmen - han är en av mina favoritkaraktärer).
 
Eftersom jag igår läste ut Insurgent började jag idag läsa The Fault in Our Stars. Har ännu bara läst sex kapitel men precis som med Divergent är jag redan kär. Den är så vackert skriven. Självklart har jag även, precis som alla andra, fallit för Augustus. Det enda jag vet än så länge är att jag kommer gråta. Kommer troligen sluta med att jag blir uttorkad. Det är ganska fantastiskt hur mycket böcker kan påverka en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback