Divergent official trailer

 
NÅGON, HÅLL MIG!!! Den första officiella trailern (TVÅ HELA MINUTER OCH 31 FANTASTISKA SEKUNDER AV UNDERBARHET) släpptes för en timme sedan. Mina känslor kan sammanfattas så här: ADJÖLSDFKLJSHKJSD!!!!!!!!!!!! Tror inte att jag har varit så här uppspelt över en film tidigare, i alla fall vad jag kommer ihåg.
 
Läste om böckerna förra veckan, i förberedelse för sista boken (som jag fortfarande väntar på). Det är verkligen av en mina absoluta favoritserier. Måste även säga att jag verkligen tror på Theo som Four. När jag läste boken var han, tillsammans med Miles Teller, de enda som jag tänkte som deras karaktärer. Alla andra såg ut som de gjorde under första gången jag läste.
 
BARA 128 DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback