Förklarad frånvaro

Jag har inte glömt bort er. Jag lovar! Och jag har faktiskt gjort saker. Jag har inte suttit hemma och stirrat på en vägg de senaste två veckorna. Jag lovar! Jag har två bortförklaringar; För det första så går det i perioder, helt plötsligt blir jag helt galen och vill skriva tusen inlägg per dag, men då väljer jag att kontrollera mig själv och försöker att bara publicera ett inlägg per dag. Andra dagar har jag inget att skriva, trots att dagarna liknar de tidigare då jag kunde skriva en hel uppsatts, och orden samarbetar inte. Min andra ursäkt är: Ibland glömmer jag bort att skriva om något som har hänt (till exempel då vi var i Linköping för att min faster doktorerade, och vi fick bland annat se min kusins fantastiska första lägenhet) och då vill jag inte skriva om saker som händer efter för det känns inte rätt - har du upplevt det själv sitter du och nickar, har du inte försöker du nog fundera ut vad jag menar. Nu går jag igenom en sådan period då jag inte har något att skriva om, men ta det lungt: Jag håller på att spara på krutet och snart kommer det mer. Under tiden kan det dyka upp lite musik, bilder, quotes, och andra små saker som jag hittat i ett av internets oändligt många hörn.
 
En liten hälsning: Jag hoppas att ni har haft en bra början på hösten, och att mörkret inte får er att känna er allt för trötta och nedstämda. Sätt er med en kopp te/kaffe/varm choklad, ta på er sockor, sätt er under en filt och läs en favoritbok eller en helt ny bok som du länge velat läsa. Ni är underbara och förtjänar det! För att citera youtubern Louis Cole, "Peace out, enjoy life, and live the adventure!" (för ni vet, varje bok är ett äventyr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback