Wednesday Morning

           
 
Med en extra lång sovmorgon, och tillgivenhet till en ny hälsosam livsstil gav jag mig såklart ut på en liten joggingtur. Gick upp timme tidigare än vad jag skulle, vilket blev vid 10, alltså inte så tidigt. En liten springtur, dusch, och sedan en stadig frukost/lunch: gröt med hallon, äpple, riven kokos och en sked jordnötssmör. Tänkte att jag skulle ha mjölk i, men det var faktiskt riktigt gott utan.
 
Jag måste även visa er min fina lilla bok, den jag nämnde att jag skulle pynta i förra inlägget. Det blev faktiskt riktigt bra, vilket jag inte trodde. Har självklart lagt ut den på alla sociala medier (alltså facebook och twitter) för att visa så många som möjligt mitt mästerverk. Ärligt talat, är grymt nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback