klassisk dag hemma med förkylning

Skulle du skicka in hos familjen Larsson när förskylning härjade i huset skulle du se alla bänkade framför någon form av underhållning. Pappa har suttit nere vid TV:n med Netflix, lillebror har suttit på sitt rum med online spel, och jag har suttit med min macbook och tittat på film - så här har det sett ut i stort sett hela dagen.
 
Igår tittade jag på The Eagle och Defiance, båda filmer med Jamie Bell. Idag fortsatte filmtittandet med The Bling RingKick Ass 2 (betydligt bättre än 1:an enligt mig), och Rise of the Guardians.
 
Har även fixat två sidor till min tumblr. Mest för min egen del. En sida där de böckerna jag har läst under 2013 finns uppställda, och en som visar de filmer jag (kommer ihåg att jag) har sett under 2013.
 
      
                                                      bookshelf                               one hundred films in a year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback