Små varv i stan

Jag önskar verkligen att helgerna var längre. Eller att det var lördag idag. I alla fall vill jag inte gå till skolan imorgon. Jag sitter hellre hemma och läser, eller går på bio med en kompis, eller går runt och tar kort på ointressanta saker. Jag sitter hellre och pluggar hemma än går till skolan imorgon. Jag lovar. Jag kan gå upp så att jag är redo till 8.20, sedan kan jag sitta under hela dagen och följa mitt schema.
 
I alla fall, idag har 5/6 av familjen varit inne i stan. Lillasyster skulle gå på audition för julkalandern 2014. Jag och andra syrran började i gallerian, och vandrade sedan runt i trakterna. Blev flera gånger frustrerad för att jag inte hittade något som passade (vilket definitivt är motivation för att komma iform), men till slut fann jag två tröjor på H&M (såklart). En av dem en charmig t-shirt som jag bara inte kunde motså - SUPERMAN! I min vanliga storlek såg det ut som att jag hade på mig en potatissäck, men då gick jag ner ett par storlekar och POOF, det såg ut som en vanlig, lite stor, tröja.
 
Jag och syrran gick även ett helt varv på damavdelningen i Åhlens, och vi var även och luktade på 1Ds parfym, som tillsammans med en del andra grejer kommer att skickas hem till oss inom en snar framtid. (Jag var med i en tävling på SFs hemsida, och vann en del 1D saker, bland annat parfymen.) (OCH SKA PÅ DERAS KONSERT I IRLAND OM MINDRE ÄN ETT ÅR!!!, behövde få det ur mitt system)
 
Enligt mig är det ganska uppenbart att jag är Clark Kent, jag menar titta bara på glasögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback