Bögsgård och godis

gårdagen i fyra bilder
 
Vandrade till Bögsgård för att träffa kusinerna. Där tittade vi på djuren (bland annat små lamm som bara var två dagar gamla) och fikade (korv med bröd). På vägen hem stannade vi till vid Hemmakväll för att bunkra upp oss inför kvällen. Kom hem med en hel del godis, en liten ostbollspåse och en B&J half baked (den bästa).
 
Godiset åt vi till Bridget Jones dagbok (en av mina absolute favoritfilmer). Kan säga att jag inte åt upp allting (endast några skedar B&J eftersom jag ville äta det andra också) men blev otroligt mätt i slutändan. Sitter dock nu och suktar efter godis och glass - inte bra! Tror jag ska göra lite bananglass till ikväll. Men det var en mysig kväll med mamma och syster och Bridget och onyttigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback