fyndat och förkyld

 
     ♡ Fyndade en tröja på Gina (överraskning, men har faktiskt presentkort där)
     ♡ Köpte day cream av Emma S eftersom den hemma har en användning kvar
     ♡ Samt ett Burt's Bees lip balm (har blivit pro på att använda upp mina lipsyl)
     ♡ Och även A Dance with Dragons, den femte boken i A Song of Ice and Fire-serien
 
Var egentligen iväg för att köpta presenter, men en sak jag ville köpa levde inte upp till förväntningarna och jag har kort och gott väldigt svårt för att köpa presenter om jag inte redan har samlat ihop en solklar idé. Det blir inte heller lättare när man vill hitta den där perfekta presenten (vilket i stort sett är omöjligt).
 
Idag blir det besök på Bögsgård med små kusinerna - ska gå dit med lillebror vilket blir första motionen denna vecka (jäkla förkylning). Är ärligt talat otroligt irriterad över denna förkylning, hade äntligen kommit igång med att komma i form och gå ner i vikt - och denna gång menar jag det verkligen - och nu känns det som att allt bara går neråt. Dessutom kommer mamma och jag att fuska idag: vi har haft "godislöfte" sedan nyår, vilket även för mig har inneburit att jag inte ätit onyttigheter (kakor, chips, etc.) om jag inte blivit bjuden på det (kalas). Men jag menar det när jag säger att denna vecka inte ska stoppa mig. Jag ska komma igen och fortsätta kämpa. Vänta bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback