Besök på KICKS

 
 
I julklapp av morbror och morbrors sambo (som är chef över ett par Kicks uppe i Norrland) fick jag och syster min att vi skulle gå till Kicks för råd och produkter. Vi fick tips om hudvård samt smink (vilket jag ärligt kan medge jag hade noll koll på), i detta ingick en sminkning, vilket hjälpte att se vilka färger som passade ens hudtyp samt hår- och ögonfärg. På slutet fick vi de flesta produkter som hade använts köpta åt oss (med rabatt). Blev helt överväldigad av denna julklapp, och jag känner mig otroligt tacksam.
 
Efteråt blev det en väldigt sen lunch, passade på och tog en liten pizza. Det var ärligt talat en superdag, är så glad över den familj jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback