helg på landet

Ett sent gott nytt år!, men som man säger: bättre sent än aldrig.
 
Sitter nu ute på landet och det är snart dags att åka hem. Skolan börjar på tisdag - panik! I alla fall, familjen Larsson har varit ute på promenad och klättrat på berg och lekt agenter (influens från 24). Kusinerna har varit här. Jag har äntligen börjat läsa The Fiery Heart, och har åter insett hur mycket jag älskar denna serie (SYDRIAN 4EVAAAH!). Har övat på mitt tal en gång - ska spela in det samt mejla det till min lärare imorgon. Det blir min första och otroligt sena inlämning. Skäms otroligt för det. Tittade på Björn Bröder igår. Det finns så mycket kärlek i och till den filmen.
 
Lite sammanfattning om helgen.
Hoppas att ni har ett bra lov och inte har allt för mycket panik inför skolstarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback