Lindvallen, Sälen

 
Efter en veckas skidåkning har familjen Larsson nu återvänt hem.
 
Det har varit en dimmig, men bra vecka som har bestått av skidor (såklart!), American Ninja Warrior, god mat, vurpor, Pernilla Walhgren på afterskin, chips (för är det fjällen så är det fjällen), och alla 20.00 som visas i veckan (Morgan och Ola-Konny, Sveriges Mästerkock, Let's Dance och självklart även Mello).
 
På vägen hem (6 timmar i bil) hann jag läsa ut Främlingen som vi läser i svenskan, läsa lite i A Storm of Swords 2: Blood and Gold, spela lite Flappy Bird med syrran (första gången) samt titta på The Amazing Spider-Man (vilket gjorde mig extremt taggad inför tvåan - 16 april). Vi stannade även för att ta med oss mat från Subway, det blev klassikern - fullkornsbröd med kycklingbröst, alla färska grönsaker förutom grön paprika och vitlökssås. Mums!
 
Sitter nu och försöker ta igen på youtube, och att inte oroa mig allt för mycket över de läxor jag inte riktigt är klara med än. Men, ikväll blir det pizza här hemma och det löser ju i stort sett alla problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback