Dublin, Irland

bild från syrrans instagram (för jag snor bara bilder från folk)
 
Som sagt är det svårt att skriva när man varit med om mycket. Ville först skriva om Polen men nu var det ett par dagar sedan och jag har ännu inga bra bilder från den resan (tog själv bara bild på mat - som dock var rikligt god). Tar istället och informerar er om att jag igår kom hem från en tredagars tur till Irland.
 
Resan gjordes egentligen bara för 1D konserten som hölls på Croke Park men lite shopping och skratt fick vi då in. Med mig (för på min blogg är jag huvudpersonen i resan) hade jag hela familjen plus chummy. Egentligen finns det inte mycket att säga förutom att vi åt mat (en hel del choklad och kakor - herregud alltså!), shoppade, och var på konsert (som vi köpte en liten pizza att festa på efter). Hade ändå så bra som man kan ha på tre dagar. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback