#RUDBECKRAVE

bilder från Adam (Oscar-selfie någon?)
 
Vad var det igår om inte Rudbecks efterlängtade raveskiva?! Behöver jag säga mer?
 
Först samlades Sofia x 2, Rebecka och Hanna hemma hos mig och vi fyllde på med lite potatissallad och rostbiff (det är så otroligt gott) och drog på hos våra färgstarka kläder; själv blev det hel rosa. Sedan tog vi bussen till Norrviken för förkrök hos Adam. Det är mina förkrökare ni kan se på bilden ovan. Några shots senare, nedsmetad med UV-färg och ett balanssinne ur funktion gav vi oss iväg till station för att ta oss till Slakthuset. Sofia och jag flängde omkring - haha, det var nästan den bästa delen av kvällen! På Slakthuset gällde det vanliga - dans, dans, DANS! tills taxin kom.
 
Jag säger det ofta nuförtiden men jag har verkligen otroligt underbara vänner. Och jag säger bara en sak: TAGGA GUBBSKIVAN!!! (då kommer det spåra ännu mer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback