glädje i vintermörkret

Det gäller att hitta glädje i mörkret - middag med kompisar (tacos x 2, kött och potatisbollar x 1), biobesök för att se bra filmer (Mockingjay), 12 timmars sömn efter knappt tre, random känsla av jul och att ha jullov (marabou nonstop & julskum med pepparkakssmak), dag med familj i stan (mammas present), spelkväll med kompisar - annsrs blir jag helt enkelt slukad av det.
 
bilden till vänster är bara så klockren, tog den medan Reebok betalade för jag kunde inte vänta längre.
 
Gårdagen var underbar. Familjen åkte in och åt brunch på Moods: beställde en daim milkshake, ägg benedict, och en liten hamburgare (som jag dock inte orkade eftersom jag smakat lite av det resten av familjen beställt). Det var supermysigt, en bra familjestund då ingen var sur eller irriterad. Vi vandrade sedan runt lite; köpte presenter till morbror och moster samt två nya tröjor. Känner verkligen att jag var/är i behov av nya kläder.
 
Gårdagen var underbar. Familjen åkte in och åt brunch på Moods: daim milkshake, ägg benedict, och en liten hamburgare (som jag dock inte orkade eftersom jag smakat lite av resten av rätterna som beställts in av familjen). Det var supermysigt! En bra familjestund; ingen var sur eller irriterad. Vi vandrade sedan omkring i stan, bland annat inne på Indiska och Monki. Köpte tillsammans med syskonen julklappar till morbror och moster (känslan när man helt random hittar julklappar!) och hittade även två tröjor (en munkjacka och en stickad tröja med turtleneck). Julkänslan har även toppat under dagen! Är obeskrivligt taggad!
 
Och dagen avslutades med middag (julmust!) och spelkväll hemma hos Reebok med Polen-gänget. Spelade A - Ö, Cluedo, och Rita & Gissa. Sällskapsspel är så otroligt underskattat, ibland är det precis vad man behöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback