dag ute, kväll inne

Helg, helg, helg. Vem gillar inte helg? Det är så skönt att kunna sova ut, det är ärligt talat det jag älskar mest. Låter lite konstigt, men har under veckan vaknat runt fem varje morgon, halvt panikslagen med tanken att jag försovit mig. Stress! Men kunde sova till lite över nio idag vilket var sååååå skönt.
 
Har varit ute på lite äventyr med familjen (minus mamma) idag. Vi var och åt hamburgare på en restaurang kallad Lily's Burger, där jag tog Den Gode (picklad rödlök, avocado, chevré kräm och sallad) och en pb + choklad milkshake (tycker dock att de kan skippa chokladen, vill ju egentligen bara åt jordnötssmöret, haha). Efter det blev det en sväng till IKEA (köpte ett litet doftljus), Cervera (bytte mina bunkar mot en annan färg), Elgiganten (var nära på att köpa nya Super Mario Bros men sedan visade det sig att man behövde Wii U - blä på det), och Coop (älskar att handla mat).
 
 
Skulle varit ute och promenerat med Sofia idag, men sen började det regna och det slutade med att vi gick hem till henne. Pratade lite och började titta på Mamma Mia, alltså den filmen! Helt underbar. Ska nu titta vidare på Criminal Minds eller välja någon barnfilm (konstrasten).
 
Måste även nämna Oblivion, sista boken i Power of Five-serien. 430 av 667. Kämpar mellan viljan att läsa ut den på en gång och önskan att den aldrig ska ta slut. Vill inte att den ska sluta. Är rädd för hur den kommer sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback