welcome october

Gud vad jag skriver. Jupp, så är det när man inte har mycket annat att göra. Nej men, har helt plötsligt hittat saker att skriva om även om det inte är saker som egentligen är intressanta nog att dokumentera. Finner bara ett lugn i att sitta och knappa på datorn och lägga ihop ett inlägg, ofta med lite fina (haha!) bilder till.
 
Var igår och jobbade. Var inte helt slutkörd när jag kom hem (trots att jag släckte runt halv tio), var inte sådär extremt hungrig som jag varit förut när jag jobbat, var inte sådär färdig med allting. Ska iväg och jobba imorgon också, sedan bär det iväg till Thildas landställe. Det är lite skönt med en dag däremellan. Ska ta och tvätta lite kläder, köra någon video att träna till på youtube, packa, kanske dra iväg till Kista för ett besök på Nordea, kanske baka bullar/cupcakes (jupp, det blev ingen bakning i tisdags, och kommer troligtvis inte bli någon idag heller).
 
har upptäckt photo booth igen, haha (prövade att spegla bilden men den såg bara muppig ut)
 
Det är btw oktober. Happy second day of halloween! Invigde hösten idag med en kopp äpple, kanel och russin-te. Om dem smakerna inte hör till hösten vet jag inte vad. Eller? Det kanske bara är jag. Invidge med det även min Harry Potter-mugg (köpt i Orlando). Har tre andra muggar därifrån som även måste invigas; en Gryffindor, en Stormtrooper, och en Thing 1. Åh, älskar roliga koppar. Som ni ser på bilden har jag även målat mina naglar svarta. Jajamensan, bytte ut det pastellila mot svart - höst eller vadå?!! Ännu ett hösttecken: mina händer är kalla konstant. Men ni vet, kalla händer, varmt hjärta.
 
Inser nu att jag skulle kunna göra ett väldigt långt inlägg. Det är redan ett ganska långt inlägg (bild = utfyllnad). Men what the heck, ni gillar väl att läsa om mitt åh så händelserika liv?! But no need to worry, tänkte avrunda detta inlägg. Jag hoppas i alla fall att ni har en fantastisk månad framför er med massor av höstmys och halloween-festligheter. Just nu är det alla roliga planer som får mig att orka ta tag i det som verkligen behöver tas tag i (fastän det går långsamt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback