Kväll med Polen

Har tänkt skriva om Berlin, men vet inte vilka bilder jag vill använda så det har inte blivit av. Kommer kanske senare, eller kanske inte.
 
I torsdags och igår jobbade jag på Tegelhagen Natura, alltså förskolan i huvudbyggnaden. Fick ta hand om barn mellan 1 - 3 år, vilket... Ja, det är lite mer krävande. Är helt slut då jag sätter mig på bussen hem, som inte underlättas av att min telefon vägrar att inse att jag har stoppat i hörlurar (den spelar musiken i högtalaren ändå). Dock var humöret bättre igår eftersom jag visste att kvällen skulle innehålla häng med Polen.
 
Tillsammans med Sofia, Reebok, Viktor, Karl, William, Robin, Thilda och Paula (en spanjorska som ska bo hos Thilda i två veckor) blev det pizza. Klockrent förslag. Pizza är verkligen brutalt gott, hade dessutom varit sugen på det ett tag. Det blev som vanligt lite kaosigt i köket, men tycker det bara är mysigt; vi bråkar om ifall man ska ha osten först eller sist (den ska på först, vi googlade det till och med), är allmänt högljudda, växlar mellan svenska och engelska för att Paula inte ska känna sig allt för utesluten.
 
Det var en allmänt grym kväll med Cards Against Humanity, tequila, viktiga samtal, spooning, skratt, pizza och underbara människor. Är ärligt talat så jävla tacksam för dessa människor. Underbara vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback